asiaa värvääjille
5 posters
Sivu 1 / 1
asiaa värvääjille
arvoisat liittomme värvääjät mukaan lukien minä
olette varmaan huomanneet että liittomme on lähtenyt pahasti laskuun
tehdäksemme asialle jotain meidän on alettava värvätä lisää porukkaa
täällä voitte kertoa keille olette laittaneet viestiä kysyäksenne haluaako hän liittoon
Huom! älkää kutsuko yli 1000 asukkaan pelaajia mukaan
olette varmaan huomanneet että liittomme on lähtenyt pahasti laskuun
tehdäksemme asialle jotain meidän on alettava värvätä lisää porukkaa
täällä voitte kertoa keille olette laittaneet viestiä kysyäksenne haluaako hän liittoon
Huom! älkää kutsuko yli 1000 asukkaan pelaajia mukaan
hikke96- Jäsen
- Viestien lukumäärä : 10
Vs: asiaa värvääjille
Tota noin, ei millään pahalla mut sä et oo värvääjä. Ainakaan vielä. Sulla voi olla oikeudet pelaajan kutsumiseen mut sulla ei oo värvääjän arvonimeä.
Joo, onhan se pilkun nussimista mutta sellanen mä joskus oon
Juu huonosti tosiaan menee meidän liittoumalla, kaikki ehdottamaan uusia sopivia pelajia meidän liittoon. Saadaan keskiarvoa ylöspäin! Ai niin, mäkin olen pyytänyt värvääjän oikeuksia ja lupaan hankkia meille pari hyvää pelaajaa (yli 600 as.).
Niin ja noihin asukaslukuihin vielä, että Hirvi(ö) sun pitäis vähän nostaa omaa asukasmäärääs ettet lennä liittoumasta tai tee ns. kivirekeä liittouman nousun taakaksi. Ei millään pahalla.
Joo, onhan se pilkun nussimista mutta sellanen mä joskus oon
Juu huonosti tosiaan menee meidän liittoumalla, kaikki ehdottamaan uusia sopivia pelajia meidän liittoon. Saadaan keskiarvoa ylöspäin! Ai niin, mäkin olen pyytänyt värvääjän oikeuksia ja lupaan hankkia meille pari hyvää pelaajaa (yli 600 as.).
Niin ja noihin asukaslukuihin vielä, että Hirvi(ö) sun pitäis vähän nostaa omaa asukasmäärääs ettet lennä liittoumasta tai tee ns. kivirekeä liittouman nousun taakaksi. Ei millään pahalla.
No niin olen laittanut "Kutsun" pelaajille:
Odottelen heiltä vastauksia ja laitan liittoumakustun jas tahtovat.
- ivatzi
- imposiitin *Harkitsee*
- Hordak
- Dora
- Hakkelus
Odottelen heiltä vastauksia ja laitan liittoumakustun jas tahtovat.
Viimeinen muokkaaja, pvm 2008-02-08, 08:45, muokattu 1 kertaa
Vaikea se on nostaa asukaslukua, koska päivittäin viedään multa resot/pultataan 50 as.
Joo tiedän, oon sun kylävahtis mut kyllä sulla olis resoja vaikka mihin jos vaan antaisit mun rakentaa. yleensä kun tuun koneelle ta tarkistan sun kylän ni 6000 jokaista resuu oottaa. Voisit hetkeks antaa sen nyrkkis olla ja nostat asukastuvun ainakin yli 300.Hirvi(ö) kirjoitti:Vaikea se on nostaa asukaslukua, koska päivittäin viedään multa resot/pultataan 50 as.
Niin ja imposiitin harkitsee vakavasti kutsuani. laitan sille liittoumaankutsun.
laittakaa pakkeja työkirjaan vilzzi yrittää vallata sen
hikke96- Jäsen
- Viestien lukumäärä : 10
En ny tiiä mihin topicciin tää kuuluu... Mut pitäisköhän noita pienempi asukkaisia heppuja kohta potkia pois ku nyt on 9.2
Sir Slayah- Jäsen
- Viestien lukumäärä : 2
Saan tehdä muutakin kuin vaan joukkoja, vai?Hirvi(ö) kirjoitti:No, jos sä haluut nyt hoitaa vaik sitä mun kylää vähän aikaa?
potkitaas ny Pa*** rattailta ja parempia tilalle..YLI 1000 PELAAJIA!!!
p3ltsi- Jäsen
- Viestien lukumäärä : 2
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa